Datart je Nejdůvěryhodnější značkou také na Slovensku

Martina Žáčková, Tisková mluvčí skupiny HP TRONIC
04.01.2022

Jen pár dní poté, co Datart obhájil vítězství v anketě Nejdůvěryhodnější značka roku 2021 České republiky, získal stejné ocenění také na Slovensku. Zatímco v ČR vyhrál svou kategorii Prodejce elektroniky již podruhé, na Slovensku vybojoval prvenství poprvé.

O vítězích rozhodovaly dvě tisícovky slovenských respondentů v průzkumu společnosti ATOZ Marketing Services.

„Vítězství nás naplňuje hrdostí, protože všichni dobře víme, že důvěra zákazníků se získává těžko, ale o to snadněji se ztrácí. Je to výsledek dlouhodobé a systematické práce, za kterou nám vysvědčení vystavili právě naši zákazníci. Ukazuje se, že se značka Datart na Slovensku vydala správným směrem, a prvenství je pro nás obrovským závazkem, protože chceme titul obhájit i v dalších letech,“ uvedl Vladimír Sušil, obchodní ředitel Datartu na Slovensku. Radost je o to větší, že se značce Datart podařilo sesadit loňského vítěze a dlouholetého konkurenta – značku Nay.

„Z dosaženého výsledku se radujeme o to víc, že si připíšeme titul po tak náročném období, kdy celý svět čelil pandemii a museli jsme se vypořádat s mnoha nečekanými výzvami a omezeními. Prvenství je pro nás velkým zadostiučiněním, že se nám to podařilo a dokázali jsme se rychle přizpůsobit měnícím se podmínkám a zákazníci byli s kvalitou našich služeb spokojení,“ dodává Vladimír Sušil.

Šestý ročník spotřebitelského průzkumu pro společnost ATOZ Marketing Services uskutečnila agentura NielsenIQ, která oslovila 2 000 respondentů různých věkových kategorií. Spotřebitelé hodnotili celkem 600 značek, které jsou nominovány automaticky na základě prodejů.