Nejdůvěryhodnější značky: Datart a Eta

Eva Kočicová, Tisková mluvčí značky Datart
13.04.2022

Společnost HP TRONIC získala hned dvě ocenění v nezávislé anketě Nejdůvěryhodnější značka 2020. Již popáté za sebou zvítězila v kategorii malých domácích spotřebičů naše značka ETA. V kategorii prodejců elektra se pak Datartu podařilo sesadit z první příčky Alzu a stát se poprvé vítězem.

Letošní 6. ročník nezávislé ankety Nejdůvěryhodnější značka 2020 byl napínavý nejen rekordním počtem 4 000 hlasujících spotřebitelů a 700 značek, které se o tento prestižní titul ucházely, ale i kvůli nelehké situaci způsobené celosvětovou pandemií.

Pro HP TRONIC se letošní ročník zapíše do historie firmy a jejích úspěšných milníků.

„Je to pro nás velká radost. Důvěra zákazníků se nezískává snadno a je výsledkem dlouhodobého přístupu. Ocenění si vážíme o to víc, že je udělují sami spotřebitelé. Zisk titulu nám potvrzuje, že jdeme správným směrem. Současně je pro nás cena také závazkem, abychom důvěru obhájili i do budoucna a, ještě lépe, abychom ji dokázali posílit,“ říká Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC.

Datart dlouhodobě a velmi detailně vyhodnocuje zákaznickou spokojenost, aby naplňoval firemní hodnoty jako jsou spolehlivost, odbornost a férový přístup k zákazníkům, a současně také kvalitu služeb, na kterých dlouhodobě staví.​​​ „Získat cenu letos je pro nás dvojnásobnou radostí. Tento rok byl nákupní proces ovlivněný pandemií, chování zákazníků se změnilo, v několika vlnách se nakupování přesunulo čistě jen na online, nabízené služby včetně doručování zboží k zákazníkovi domů byly vlivem restrikcí omezeny. Tomu bylo potřeba rychle se přizpůsobit a neztratit přitom na kvalitě, na kterou jsou zákazníci u nás zvyklí a očekávají ji. Proto si důvěry, takto vyjádřené zákazníky, velmi vážíme, zvláště pak v této době, a představuje pro nás velký závazek a současně obrovskou motivaci do budoucna,“ dodává Daniel Večeřa. 

Značka ETA obsazuje první příčku v kategorii malých domácích spotřebičů již od roku 2016. „Obhájení titulu jedničky v této kategorii je pro nás v době, kdy se svými domácími spotřebiči trávíme ještě více času než obvykle, obrovskou ctí a potěšením. Sortiment značky ETA se neustále rozrůstá tak, aby měl stále co nabídnout spotřebitelům všech generací, a jsem opravdu rád, že se to díky úsilí celého týmu i nadále daří,“ dodává za ETA a.s. její obchodní ředitel Daniel Nový.

O ANKETĚ

Průzkum mezi spotřebiteli je v Česku nejrozsáhlejší nezávislou anketou, která se zaměřuje na důvěru ve značku v různých odvětvích podnikání. Oceňuje značky na českém a slovenském trhu, kterým spotřebitelé nejvíc důvěřují. Průzkum společnost ATOZ Marketing Services uskutečnila ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen na vzorku 4 000 českých spotřebitelů.