DATART & ETA JSOU NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍMI ZNAČKAMI 2022

Olga Dolínková, Tisková mluvčí značky DATART
14.11.2022

Značky skupiny HP TRONIC opět potvrdily vysoké renomé v očích zákazníků. V tradiční soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2022 zvítězil Datart v kategorii Prodejci elektra a Eta posedmé obhájila prvenství v kategorii Malé domácí spotřebiče.

Prestižní ocenění převzali při slavnostním vyhlášení výsledků soutěže 10. listopadu 2022 v prostorách Autoklubu ČR v Praze manažer konceptu prodejen DATART Jan Horák a obchodní ředitel společnosti ETA Daniel Nový. Nejrozsáhlejší nezávislou anketu již po osmé uspořádala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen.

Ve sportu, stejně jako v businessu, se hattrick velmi cení, proto mám z ocenění opravdu radost. Důvěra zákazníků je pro nás motivací, abychom nabídku a služby zákazníkům pořád stavěli na hodnotách značky Datart, které jsou pro nás závazkem,“ řekl po slavnostním předání ocenění Jan Horák, manažer konceptu prodejen DATART.

Značka ETA obhájila prvenství dokonce již posedmé za sebou. První místo v kategorii malých domácích spotřebičů si drží již od roku 2016.

„Sedmička je šťastné číslo a přesně to se potvrdilo i při vyhlášení ankety Nejdůvěryhodnější značky 2022 v „naší“ kategorii Malých domácích spotřebičů. Toto ocenění jsem měl tu čest pro značku ETA převzít v rámci galavečera v Autoklubu ČR již posedmé za sebou! Krásný pocit! A o to lepší, že tohoto ocenění se nám dostalo na základě seriózního průzkumu mezi těmi nejdůležitějšími – našimi zákazníky. Za to jim patří velké poděkování a současně i náš závazek, že i do budoucna pro ně budeme dělat to nejlepší co umíme. Ona ani osmička není špatné číslo“, dodává Daniel Nový, obchodní ředitel ETA a.s.

Nejdůvěryhodnější značka je nejrozsáhlejší nezávislou anketou mezi spotřebiteli v České republice, která se zaměřuje na důvěru ve značku v různých odvětvích podnikání. Společnost ATOZ Marketing Services průzkum uskutečnila ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen na vzorku 4 000 českých spotřebitelů. 

„Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 90 kategoriích téměř 900 značek. Ty jsou nominovány automaticky na základě prodejů. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné. A protože může v každé kategorii zvítězit pouze jedna značka, redesignovali jsme logo soutěže. Nově je jeho součástí symbol medaile s jedničkou,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services.